poniedziałek, 21 listopada 2011

Kółeczka ze stalowymi perłami

Wkrętki 2 ... w pierwszym odruchu w tytule wpisałam koła, ale to raczej kółeczka są :-)
Jakiś czas temu kupiłam piękne stalowe perełki ... leżały ... leżały ... i w końcu się doczekały. Znalazły swoje miejsce w tych srebrnych kółeczkach-wkręteczkach :-) Przyznam się szczerze, że po zrobieniu pierwszego, chciałam zrezygnować z dalszej pracy nad mini ... Po namowie męża i córuchny, powstał drugi, no i jest komplet :-) Są inne niż moje poprzednie kolczyki ... może nie są idealne, ale za to jedyne i niepowtarzalne :-)))




9 komentarzy:

  1. Bardzo słusznie, że rodzina dopilnowała, żebyś skończyła pracę. Mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się mienią, och cudne, jakem sroka :) cieszę się, że nie zarzuciłaś ich tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie dobrze, że posłuchałaś najbliższych, są śliczne. Zresztą wszystkie Twoje prace są ...magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że będę mało oryginalna jak napiszę że są piękne, ale taka prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, jesteście kochane ... dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te maleństwa też są piękne :)
    Cudniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo ... ślicznie dziękuję:-)
    Olu ... też dziękuję po raz kolejny :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.