niedziela, 27 listopada 2011

Pierścinek z oponkami granatów

Pierwszy pierścionek!!!
Poproszono mnie aby zrobić pierścionek, który pasowałby do kolczyków z granatami (kolczyki można zobaczyć TU ). Długo zwlekałam ... w końcu znalazłam odpowiednią bazę pierścionka, no i jest gotowy :-) Pierścionek wykonany na srebrnej bazie z maleńkimi oponkami granatów.



 

Bardzo dobrze robiło mi się te zdjęcia. Nie wiem czy to zasługa słonecznego dnia ... a może ten pierścionek jest po prostu bardzo fotogeniczny :-)

8 komentarzy:

  1. Aguś!
    jest CUDNY!!!! i na pewno baaardzo fotogeniczny.
    Czyli kariera w pirścionkowaniu rozpoczęta!!!
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejna piękność :) Jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyś ... dzięki. Pierścionkowanie rozpoczęte ... a ten pierścionek jest drugim w kolejce. O pierwszym wkrótce :-)

    Olu ... pięknie dziękuję:-) Rzeczywiście jest delikatny, a granaty pięknie się mienią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że jest fotogeniczny, bo jest bardzo ładny;) Uwielbiam granaty:)
    Dzięki za podpowiedź fotograficzną. Ja mam niestety strasznie 'zakrzaczone' parapety i nie ma mowy, żeby to wszystko zdejmować;)Ale pokombinuję, może da się oczyścić jakiś kawałeczek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie szukam srebrnej bazy pozłacanej (do naklejenia kaboszonu) ale to chyba graniczy z cudem...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.