czwartek, 26 stycznia 2012

Portret malutkiej Wiktorii

Słowo się rzekło - rysowania ciąg dalszy. Iwona czyli Grodzia z Kuźni Upominków poprosiła mnie o wykonanie portretu swojej malutkiej córeczki Wiktorii. No i ... portret gotowy!  
Muszę się Wam przyznać, że uwielbiam rysować dzieciaczki :-)


Iwonko, bardzo dziękuję Ci za takie cudne "zamówienie" i za wszystkie miłe słowa ... :-)
Iwonka wyprzedziła mnie :-) i pokazała na swoim blogu ten portrecik i zdjęcie na podstawie którego został wykonany ...zapraszam do obejrzenia TU

14 komentarzy:

  1. Aga dziękuję raz jeszcze bardzo!
    portretem wszyscy się zachwycają:)
    jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, przepiękny portret i podobieństwo 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale uchwycone podobieństwo i charakterek modelki. Szczerze podziwiam twój talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jaki piękny portrecik.
    Nie widziałam oryginału ale domyślam się, że został idealnie uchwycony :)
    Zastanawiam się, czy nie zamówię 2 w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o! Kochana, widzę, że portrety się rozkręcają!!! superek! robisz to cudnie, choć oczywiscie ze swoich mikrocudeniek biżutkowych nie rezygnuj, please!
    portrecik Wiktorii jest prześliczny! choc oczywiście osobiście uważam,że najpiękniejsze są moje chłopaki ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejny cudny portrecik :) Oj piękny.
    Dostałam wiadomość, Aguś, odpiszę później ;) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :O Ja zawsze chciałam mieć taki portret z pierwszego zdjęcia jakie ma moje dziecko:) może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy maluch,a rysunek prześliczny i wykonanie super:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny portret! Jestem pełna podziwu! Gratuluję talentu :) pozdrawiam i zapraszam http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny rysunek, komplet z pomaranczowymi pastylkami tez bardzo fajny:) fajnie ze robisz pierscionki już od poczatku swojej twórczosci bo dojdziesz do wprawy i w końcu będzie co ogladac. W biżu artystycznej pierscionki to coś co rzadko się spotyka, albo w małej ilosci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę talentu! Efekt końcowy- PIĘKNY!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jesteś niesamowita :)
    chylę czoła dla talentu ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.