środa, 11 kwietnia 2012

Kolczyki z różowym ametystem

Witam Was serdecznie po krótkiej przerwie ... świątecznej i chorobowej. Na szczęście, wirusy zostały pokonane i mogę zabrać się do pracy :-))) Ostatnio dojechało do mnie sporo nowych kamyczków ... więc pewnie będą i nowe prace. A oto pierwsze kolczyki ... takie z tych większych (choć w planach mam też maleńkie). Tak więc takie, nieco inne ... powyginane i pozaplatane, z markizami różowych ametystów.
Kolczyki wykonane ze srebra, oksydowane i polerowane.

 

A teraz uwaga ... będę się chwalić!!!
W zeszłym tygodniu dostałam informację, że zostałam przyjęta do grona Twórców w ArsNeo :-))))
Cieszę się ooooogromnie ... nie sądziłam, że się uda!!! Tak więc, już wkrótce, moje biżutki będzie można tam kupić :-)



JUŻ TERAZ ZAPRASZAM!!!

27 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Mam nadzieję że twoja biżuteria będzie się pojawiała w coraz wielu miejscach bo cuda tworzysz :)
    Dzisiejsze kolczyki piękne, moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jeszcze raz gratuluję!:) Twoje kolczyki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście gratulacje!!!!!!!a kolczyki bardzo interesujące;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulować już gratulowałam :* Brawo Zdolniacho!
    A kolczyki.....cóż pisać, skoro mam się powtarzać? No cudne są :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ag, cieszę się,że pokonałaś wirusa:)te paskudztwo nie "popsuło" Twoich łapek.Kolczyki genialne, takie wiotkie,delikatne,urocze i przecudnie wykonane:)Te kamyki są tak śliczne,ze brak słów:-D
    buziaki i congratulations!!!!!!
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki jak zawsze zjawiskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję! A kolczyki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki są przepiękne - bardzo podoba mi się ich falująca forma. Gratuluję Ci dostania się do galerii, mam nadzieję, że teraz grono wielbicieli Twojej biżuterii znacząco wzrośnie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są! życzę moc zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne...takie nietypowe...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo magiczne, gratulacje i dużo sukcesów a przede wszystkim klientów

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, kobiece, zmysłowe - ach! super Ci wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki śliczne, bardzo mi przypominają powój- też się tak przeplatają i mają delikatny kolorek :)
    A ArsNeo gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolczyki jak zawsze i gratuluję ArsNeo

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne i wcale się nie dziwię, że Cię przyjęli- przecież oczęta to chyba tam mają:)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Po raz kolejny po prostu muszę powiedzieć, że znów rewelka! Jakże miło byłoby mieć takie śliczności w uszach... No jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki urocze i delikatne - jak kwiaty ozdobnych wiśni (jest taka piękna odmiana kolumnowa;) ), które za chwilę się pojawią.
    ArsNeo szczerze gratuluję, ja na razie nie mam odwagi do nich uderzyć, ale zbieram się...
    Pocieszyłaś mnie z tymi zdjęciami, choć nie widzę, żeby niemoc dotknęła Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze raz bardzio gratuluje dostania sie do Arsneo:) Bardzo bardzo się cieszę że Ci się udało:) Kolczyki śliczne. Bardzo fajnie i solidnie zamocowane kamienie, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolczyki są piękne!
    Nie dziwi mnie fakt nowych możliwości w Arsneo :) Cuda Agnieszko Tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. te kolczyki są zjawiskowo piękne! no i wielkie gratulacje Zdolniacho Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje Kochana- jakoś mnie to nie dziwi!
    a te różowe roztańczone są śliczne♥
    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  22. ale śliczne! delikatne i kobiece

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszko ja się nie dziwię, że zostałać zaproszona do grona twórców ArsNeo, bo Twoje prace to dzieła! , że nie wspomnę o zdjęciach , które oddają piękno Twych prac. Wszystko świetne! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Felicidades, son preciosos!!!! Acabo de descubrir tu blog y me gusta mucho lo que haces, eres una artistaaa!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.