piątek, 27 kwietnia 2012

Portret Milenki

Miałam okazję ponownie sięgnąć po papier i ołówek ... a to za sprawą zamówienia od Anety czyli pinki_ak. Miałam wykonać portrecik malutkiej Milenki ... cudna mała i do tego z takim pięknym imieniem :-) Z tego co wiem, portret dotarł już na miejsce ... więc mogę Wam pokazać :-)


W zamian za portret Aneta zgodziła się wykonać dla mnie prezent urodzinowy dla mojej córki ... Ale o tym w następnym poście, bo dziecię oczywiście od razu zrobiło użytek w upominków ... :-)

Anetko ... dziękuję :-)

20 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona. Szkoda, że tak nie umiem, bo marzy mi się galeria portretów w ołówku całej rodziny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny Agnieszko!Przecudny!Pamiątka na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny.. Może zechcesz narysować kiedyś mojego syneczka..? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no....piękny portret :) Maleńka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam zaprosić na CANDY :) Więc zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ag,Milenka cukiereczek:)portret super:)
    buziole
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, ależ Ty masz zdolne rączki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie rysujesz masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. obłędny portrecik :) Moje nareszcie oprawione jak należy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny portret słodkiej dziewczynki, podziwiam talent :) Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, jestem pod wrażeniem. Czego Ty nie potrafisz zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wiem Kasiu czego Aga nie potrafi:) oczywiście...nudzić się, bo tak właśnie mają pracoholicy!!!Ale portret pięęęęękny!!!!

      Usuń
    2. Kasieńko ... znalazło by się trochę rzeczy, których nie umiem :-)))
      Zamornik ma trochę racji ... nie lubię się nudzić :-) Do pracoholików to mi jeszcze daaaaleko :-))) Ale ... dziękuję! Ściskam!

      Usuń
  12. Kobieta o wielu talentach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie !!! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny portrecik...i imię też cudne...:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka precyzyjna jest ta Twoja kreska... jak w Twojej biżuterii- po prostu doskonała♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona portretem!!!! Teraz tylko rameczka i z pewnością rysunek zawiśnie w centralnym miejscu w naszym domu :) Bardzo bardzo zdolna z Ciebie kobietka :*
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.