wtorek, 18 grudnia 2012

Lekkie i romantyczne

Zaglądam na Wasze blogi i widzę wielkie przygotowania do Świąt ... i zazdroszczę. Ja siedzę zagrzebana w papierach i projektach ... i marzy mi się, żeby wziąć się za świąteczne przygotowania. Może jeszcze dzień-dwa zmagań zawodowych i w końcu też będę mogła poczuć zbliżające się Święta ... czyli sprzątanie, dekorowanie i gotowanie! Aż mi samej trudno uwierzyć, że nie mogę się tego doczekać :-)))
Ale pokażę Wam jeszcze kolczyki, które powstały już jakiś czas temu i czekały na dobre zdjęcia ... takie delikatne i romantyczne. Inspiracją do ich powstania były prace aVaDory. Przepiękne, delikatne i bajkowe prace Danusi możecie zobaczyć TU i TU :-) Ja mogłabym je oglądać godzinami ... za każdym razem podziwiam te cudeńka i zazdroszczę umiejętności i talentu ...

A ot moje romantyczne maleństwa ...



Moc pozdrowień i ścisków  :-)

14 komentarzy:

  1. Kolejne cudo, mogę podziwiać i podziwiać.... i wcale mi się to nie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są prześliczne, co prawda sama takich nie noszę, ale są piękne!!! A co do tego czasu, trzymam kciuki, na pewno go znajdziesz. Wiesz, my kobiety tyle możemy zdziałać, że nic nam nie przeszkodzi, zresztą sama wiesz ;) Buziaki! Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-))) Pewnie masz rację ... damy radę :-) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Prześliczne :) Ja też jeszcze nie czuję świąt i zastanawiam się właśnie co zrobić żeby "poczuć magię tych świąt" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :-) Ja właśnie odłożyłam pracę ... i wzięłam się za sprzątanie. Biegam ze ścierką, słucham muzyki ... i zadowolona jestem :-) Jutro (albo pojutrze) przyjedzie choinka ... no i powolutku zaczynam czuć tę "magię" :-))) Buziaki :*

      Usuń
  4. Jakie piękne kolory, delicato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z poprzedniczką bardzo pięknie dopełniające się ze srebrem - kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, brak mi slów! sa przepiekne i w kształcie i kolorystyce!cudne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne:)Prezentują się przepieknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoje kolczyki...są cudne:) i mogłabym patrzeć na nie godzinami:)) a świątecznych przygotować też sie nie mogłam doczekać..wczoraj zrobiłam część porządków, dziś po pracy reszta:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ag, ja też jestem w proszku, ale przecież damy radę ;-) a kolczyki prześliczne,ulotne jak łezka radości :-)
    Trzymaj się, odpocznij i odetchnij świętami
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdrościsz telntu?? przecież Ty jesteś tak samo utalentowana!! ja podziwiam zawsze Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.