wtorek, 28 października 2014

Mgiełka fioletu

Dawno nic nowego nie pokazałam, bo i niewiele w temacie biżuterii się u mnie dzieje. Nawał pracy zawodowej, której muszę poświęcić mnóstwo czasu, spowodował, że srebro i kamyczki muszą jeszcze chwile poczekać. Ale kiedyś w końcu skończę ten wielgachny projekt i z zapałem zasiądę przy moim małym warsztacie ... i już nie mogę się doczekać :-)
Dziś pokażę naszyjnik, który zrobiłam już jakiś czas temu i nie wiem czemu się tu jeszcze nim nie pochwaliłam ... no to się chwalę :-) Niezwykle kobiecy i delikatny, z przepiękną kropla ametystu. Kropla jest naprawdę niezwykła, w świetle dziennym wydaje się szaro-niebieska. I do tego jest pięknie szlifowana ... cudo po prostu :-) Naszyjnik wykonany ze srebra, oksydowany i polerowany.






 Pozdrawiam ciepło ... zwłaszcza tych, którzy tu jeszcze zaglądają :-)

7 komentarzy:

  1. Śliczny kamień i zawijaski nad nim :-))) Całość wygląda delikatnie , ciekawe jak na szyi będzie się prezentował :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wzór- bardzo delikatny, subtelny - a kamień - cudo
    śliczny szlif, kolor, kształt
    kolor - chyba jeden z Twoich ulubionych biorąc pod uwagę prezentowaną biżuterię
    Gratuluję i pozdrawiam
    Krzysiek - Chainmaille.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :-)
      Co do koloru ... osobiście nie noszę fioletów ;-) Ale rzeczywiście lubię wykonywać biżuterię w tych kolorach.

      Usuń
  3. Piękny!!!

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, taki trochę "elficki", Bardzo elegancki...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.