niedziela, 1 kwietnia 2012

Turmalinowe gronka

Bardzo podobają mi się kolczyki-gronka ... i nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała :-) Ponieważ ostatnio udało mi się kupić cały sznur maleńkich kuleczek turmalinów (maleńkich, bo mają po 3mm średnicy) idealnych do tego typu kolczyków ... więc takowe zmajstrowałam :-) W każdym z kolczyków jest po 35 turmalinoych kuleczek w różnych kolorach ... od zupełnie czarnych, przez zielone do takich wręcz rubinowych. Całość wykonana ze srebra, oksydowana i polerowna.





































I jeszcze zaległa sprawa ... bo zaczynam mieć wyrzuty sumienia :-)
Otóż, jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od mak_pa! Anetko, jest mi bardzo miło i baaardzo Ci dziękuję :-)


 

Teraz, zgodnie z zasadami zabawy, powinnam wyróżnić pięć blogów, które mają poniżej 200 obserwatorów. Myślę i myślę nad tymi wyróżnieniami ... a wybór nie jest łatwy. Ale trzeba podjąć męską decyzję ... tak więc wybieram:

1. Grodzia - za pomysłowość i kreatywność :-)
2. Magoshia - za niezwykłe decoupagowe cudeńka :-)
3. Alexandra - za scrapowe cuda i dobre serce :-)
4. jakakolacja - za piękne i niezwykłe opowieści :-)
5. Makramka - za niezwykłe umiejętności :-)

Tak więc zapraszam do zabawy (mam nadzieję, że głowy mi nie urwiecie) ... ślijcie banerek dalej :-)
Kto nie zna tych blogów, niech koniecznie na nie zajrzy ... naprawdę warto :-)

27 komentarzy:

  1. aż mi się nie chce wierzyć, ze tam jest 35 kamyczków! są śliczne♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) dużo tych kamyczków. Zapraszam w wolnej chwili do mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne! Można wiedzieć ile Cię taki sznur turmalinów wyszedł w cenie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujesz mnie coraz bardziej Agnieszko i wciąż pozytywnie :)
    Kolczyki rewelacyjne, wykonanie jak zawsze perfekcyjne :)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, wyglądają jak grona dojrzewającego winogronka. Pysznie. Kolorystyka idealna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadal nie potrafię wyjść ze zdumienia, że ktoś własnymi łapkami takie cudeńka tworzy. Dłuuugo żyję i wciąż się dziwie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś wszystko kojarzy mi się z jedzeniem nie wiem dlaczego :) Przypominają mi dojrzewające czarne porzeczki:) Piekne są:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach....kolejne cudeńko! Piękne są :)
    No i dziękuję za wyróżnienie! Duży buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech..no głupio sie tak ciągle powtarzać...ale piękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. matko święta ile ja miałam zaległości u Ciebie! a Ty tworzysz coraz piękniejsze rzeczy! :) te kolczyki kojarzą mi się z dojrzewającymi owocami porzeczki :)) a więc też z latem, słodkim, troszkę kwaskowym (no bo w końcu taka jest czarna porzeczka) i szalenie aromatycznym :) aj! żebym miała choć trochę zamrożonych owoców porzeczki od razu bym zmajstrowała placek z kruszonką :D ale reasumując: Twoje kolczyki budzą we mnie łakomczucha (niekoniecznie tego od łakoci ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ag,gronkowe piękności takie gotowe do zjedzenia:)turmaliny kocham a w tych kolczykach pokazałaś cały ich urok i piękno,*DDD
    buziaki nocne:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam prośbę - czy mogłabyś już nie tworzyć kolczyków, które potem będą śnić mi się w nocy?;) Turmaliny kocham jeszcze bardziej niż kwarc dymny, a turmaliny upięte w gronka to już szał, a i baza baaardzo po mojej myśli;))

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne są :) ja nie wiem, jak można pracować z takimi maleństwami!?
    ale efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No masz! Kolana się pode mną ugięły...Mistrzostwo!!! Ależ by się chciało takie założyć!
    Wyróżnienia gratuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne kolczyki, podziwiam. Gratuluję wyróżnienia! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolczyki są po prostu piękne.Gratuluję wyróżnienia za swoje dziękuję, ale niestety nie podam dalej wolę komentarze(tak też napisałam u siebie na blogu )

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe!!! idealne na wiosnę i lato do lekkich strojów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Biżuteria "gronkowa" zawsze zwraca moją uwagę ale Twoje kolczyki są przepiękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny blog i piękne w nim prace pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne kolorki tych kamyczków które użyłaś

    OdpowiedzUsuń
  21. kolczyki idealne! a za wyróżnienie bardzo dziękuję kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne prace , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie smakowite!
    a mnie bloger znów wkurza, że nie pokazuje mi postów Twoich :|

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.