sobota, 28 kwietnia 2012

Wisior z literką

Ostatnio dostałam kilka zamówień na wisiorki ... z pierwszą literą imienia. Chciałam pokazać Wam pierwszy z literą "J" :-) Długo zastanawiałam się w jaki sposób ten wisior wykonać ... i postawiłam na prostotę. Ponieważ jest to wisior dla dziecka, więc musiał być też niewielki ... i taki jest :-) Ciekawa jestem Waszego zdania na ten temat ... ponieważ przede mną jeszcze kilka takich wisiorków do wykonania, oczywiście z innymi literkami ...


W poprzednim poście obiecałam, że pokażę co wykonała dla mnie pinki_ak ... przyszedł weekend, więc udało mi się w końcu zrobić zdjęcia. Otóż przyleciała do nas piękna opaska do włosów i śliczna bransoletka z maleńkich koralików ... zresztą zobaczcie sami :-)

 Anetko ... jeszcze raz dziękuję :-)

15 komentarzy:

  1. Biżu personalna wchodzi na polski rynek pełną parą:) Bardzo ładny skromny wisiorek. Podoba mi sie literka.

    Ślicznny sutasz na opasce i bardzo fajna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wisior, prosty ale robi wrażenie- zresztą jak napisałaś, że dla dziecka to tym bardziej bo jakiś bardziej fikuśny to by była trochę przesada. Idealny. Śliczne prezenty:]

    OdpowiedzUsuń
  3. wisiorek faktycznie skromny, miałam go przez to lekko skrytykować... ale po przeczytaniu, że dla dziecka - zamknęłam usta, bo jest prosty, delikatny i w sam raz na szyjkę malucha :) dostałaś śliczną opaskę i bransoletkę, zazdroszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten wisior. Chyba nie przestanę się zachwycać Twoimi pracami, odkąd zobaczyłam je na żywo. :)
    Zazdroszczę ślicznych prezentów :P
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten wisiorek, robi wrażenie. Zresztą tak samo, jak i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisiorek przepiękny! Dlatego, ze prosty - idealny dla dziecka. Podziwiam wszystkie Pani prace !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wisorek jest świetny- to super pomysł z tymi literkami, idealny prezent np. na komunię

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajć, jak ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ag, jest przepiękny:))))))))))) tak delikatny i uroczy w swojej prostocie,że uch.
    nic bym nie dodała i nic bym nie zmieniła:) jest superancki,oryginalny i jedyny taaaki:)
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę oryginalna twierdząc że wisior jest cudowny :)
    Kojarzy mi się troszkę z kluczem wiolinowym.
    Z niecierpliwością czekam na kolejne :)
    A podarunki są piękne, szczególnie ta opaska...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wisiorek. kilka literkowych zamówień mam też za sobą, więc wiem jak trudno wymyślić coś oryginalnego. Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wisiorek bardzo mi się podoba. Myślę, że fajny pomysł z takim literowym wisiorem. Na miniaturce trochę mnie zmylił ten duży zawijas bo skojarzył mi się z kluczem wiolinowym :)
    Ogromnie podoba mi się portret z poprzedniego posta. Myślę, że na najbliższym spotkaniu spróbuję Cię przekonać do jakiejś wymianki ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wisiorek urokliwy :) Dziękuję z całego serca za wymiankę i cieszę się że prezenty ode mnie się spodobały :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny wisiorek.
    Z tą literką to już powinien być w drodze do mnie, nie obraziłabym się nic, a nic ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.