poniedziałek, 28 listopada 2011

Zakładki na BIS

Okazało się, że nasze zakładki bardzo się podobały ... i szybciutko się sprzedały na szkolnym kiermaszu. Niektóre osoby zainteresowane nie zdążyły kupić naszych "dzieł" ... i dlatego dostałyśmy zamówienie na następne :-) I jak tu odmówić? W takim razie zakładek ciąg dalszy :-)))



 
 

 
A wkrótce przystąpimy z Klaudią do "produkcji" walentynek. Tak, tak ... walentynek !!!
Klasa mojej córki co roku organizuje Kiermasz Walentynkowy. Pieniążki ze sprzedaży walentynek przeznaczone są na zakup obiadów dla najuboższych dzieci w szkole (w zeszłym roku kupili obiadów na kilka miesięcy). Tak więc całe klasa kilka miesięcy wcześniej zaczyna robić walentynki. My raczej zajmujemy się produkcją ... bo w sumie to kilkadziesiąt ich wykonujemy. Cel szczytny ... pomóc trzeba ... dzieci głodne chodzić nie mogą!

I tu mam też prośbę, Kochane Blogowiczki, jeśli któraś z Was miałaby zbyteczne wstążeczki (białe, czerwone, różowe, z serduszkami, z kwiatuszkami, itp), papier z serduszkami, brokaty i wszystkie inne drobiazgi, które do karteczek walentynkowych przydać by się mogły ... to ja bardzo chętnie przygarnę te "dobra" i spożytkuję dla dobra potrzebujących dzieciaków :-)))

Mam tylko kilka zdjęć kartek walentynkowych z zeszłego roku ... Największym zainteresowaniem cieszyły się karteczki "brokatem malowane". Jak to powiedziała Klaudia po pierwszym dniu kiermaszu - "idą jak ciepłe bułeczki" :-) A dwa dni później siedziałam całą noc i robiłam kolejne ... bo brakło :-) Tak więc kilka fotek ... Wierzcie mi że to tylko kilka z bardzo, bardzo licznych i różniastych ...

 


 



7 komentarzy:

  1. Aguś, podziwiam i wytwory, i zaangażowanie klasy w takie cele - wielkie brawa!
    lecę pisać Ci @

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że zabrakło ! Zakładki są śliczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko - zakładki piękne :) A dla klasy Córki - wielkie brawa :) Też pędzę pisać @ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki świetne, karteczki extra a dzieciaki robią dobrą robotę- tak trzymać!
    coś będziemy kombinować....
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny ... jesteście kochane!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że trafiłaś na mój blog, bo ja trafiłam do Ciebie:) Biżuteria, którą tworzysz jest zachwycająca, delikatna i taka kobieca!
    Zakładki są śliczne a kartki na Walentynki na szczytny cel to rewelacyjny pomysł!!
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.