sobota, 1 września 2012

Pierścionek ... i wywiad

Po raz kolejny w moich pracach pojawia się kwarc paraiba ... i pewnie nie po raz ostatni. Ja, po prostu, uwielbiam ten kwarc ... ma niezwykły, przepiękny kolor :-))) Po raz kolejny kwarc paraiba i kolejna odsłona pierścionka ... a to za sprawą pewnego zamówienia. Miał być podobny do tego, który kiedyś już wykonałam i oczywiście z tym niezwykłym minerałem. I jest, w takiej samej formie, ale oczywiście nieco zmieniony. No przecież dwóch identycznych być nie może :-)))
























NO TO JESZCZE SIĘ POCHWALĘ ... 

Dziś na blogu Pasartu ukazał się wywiad ze mną :-)))
Można go przeczytać ... TU 

Autorem wywiadu jest Majka z bloga  
Dziękuję Majko :-)))

A wszystkim zaglądającym do mnie ... dziękuję za odwiedziny i życzę udanego weekendu :-)))

26 komentarzy:

  1. Pięknie i delikatnie wygląda.Kolor kamienia przywołuje na myśl morze.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pierścionek. Ten kwarc rzeczywiście jest bajeczny, bardzo przyciągający - mnie przyciąga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, subtelny! zapraszam do siebie po wyróżnienie http://kuchennewojowanie.blogspot.com/2012/09/porobio-sie-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. na nazwach się nie znam, ale wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierścionek jest cudny - w koncu nie moze byc inaczej♥
    za wywiad zaraz sie wezmę- to juz drugi, prawda?
    no i co z tymi odwiedzinkami? remont mocno absorbuje? moze jak się szkoła zacznie to wpadniesz...
    cmoki♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justyś!!! Odpisałam na @ :-)) Gratuluję zwycięstwa!!!

      Usuń
  6. Pierścionek jest po prostu prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już czytałam wywiad - pięknie opowiadasz :) Pierścionek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie napisany wywiad. gratuluje! pierścionek jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ag, pierścionek jest super,znowu z zachwytu zaniemówiłam a u mnie to niespotykane:)
    kamień zniewala kolorem a wykonanie genialne:)cudny:)
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo, bardzo lubię ten kolor
    Pozdrawiam i Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamusiu....pierścionek jest boski...za każdym razem rozkładasz mnie na łopatki tym jak piękne i misterne są Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to mówi ... "przyganiał kocioł garnkowi" :-)))
      Ale i tak baaaaardzo dziękuję :-)))

      Usuń
  12. Śliczbą biżuterię tworzysz. Masz tak wspaniałe pomysły na jej wykonanie, podziwiam i życzę kolejnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę bardzo, cieszę się, że wszystko OK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny pierścionek, piękny kolor!!! Serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny...gdybym tak posiadała to chyba bym go nigdy z palca nie ściągnęła w obawie, żeby nie zginął:)) a wywiad przyjemnie się czyta:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny a wywiad bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie delikatny!!! jak ja się cieszę, że dodajesz fotki "na paluszku" bo wtedy chyba najbardziej widać jak biżutek wygląda na łapce :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wywiadu :) Zasługujesz nawet na więcej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny pierścień, już zapowiedziałam mojemu facetowi, że tak ma wyglądać zaręczynowy :)
    Gratuluję wywiadu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko jedno słowo nasuwa mi się na myśl, jak patrzę na te pierścioneczki, one są po prostu UROCZE!

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda jak serduszko oplecione miłością :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.