niedziela, 19 lutego 2012

Takie techniczne ...

Chyba odezwała się we mnie dusza inżyniera ... kolczyki "ostre", kanciaste ... takie techniczne :-) Srebrne trójkąciki, trochę srebrnego drutu, srebrne kuleczki i kulka czerwonego korala ...


















































Tyle na dziś ... a teraz robię sobie dłuższą przerwę. Nie będzie mnie przez jakiś czas ... muszę odpocząć ... pewnie pośmigam trochę na nartach :-) ... i może uda mi się nabrać dystansu do wielu spraw  :-)
Pozdrawiam Was cieplutko :*

20 komentarzy:

  1. A mnie się kojarzą nie technicznie a etnicznie :) bardzo fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie z kolei kojarzą sie "bosko"- takie "oko Boga" ...
    miłego wypoczynku! o dystans na nartach nie trudno, wiec nabieraj go razem z prędkoscią!całuski♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jeszcze nie pojawiła się taka Twoja praca, żeby mi się nie spodobała. Nawet kanciata jest śliczna :)

    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna forma a kolczyki piękne. Ewa chyba ma rację , może nie tak na 100% etniczne ale też miałam takie pierwsze skojarzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki śliczne :) udanego wypoczynku życzę! Pozdrawiam Peelargonia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze;) Może lepiej 'nowoczesne w formie'?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, Ty chyba chcesz abym została bankrutką:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na nasz stok narciarki Laskowa - Kamionna:) Miłego odpoczynku:) a kolczyki cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Indiańsko, może za sprawą kształtu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wydają mi się ostre ani techniczne, raczej mistyczne. Może dlatego, że pierwsze wrażenie jak spojrzałam na miniaturkę wiele mi podpowiedziało. Oko Wielkiego parzące na Ziemię z niebios, tak przecież przedstawione jest to na wielu obrazach, więc tak mi się skojarzyło. Kolczyki piękne i delikatne- takie właśnie lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się też raczej z okiem skojarzyło, ale Saurona z Władcy Pierścieni :) Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przefajne:)art-decowe:)super oryginalne:)niepowtwrzalne:)
    miłego wypoczynku:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja wczoraj naskrobałam piękny komentarz, ale mi blogger go wciął ha ha ha. No dobra, więc było to tak mniej więcej: jestem wielbicielką figur matematycznych, na każdym sprawdzianie z matmy z geometrii właśnie startowałam na zadanie na 6 :D po prostu uwielbiałam to ;) a jak zobaczyłam te kolczyki to hmm, w sumie mam skojarzenia podobne do ystin, takie są lekko "boskie". Choć jak na to spojrzeć okiem niedoszłej matematyczki... to widzę tam po prostu trójkąt a za nim drugi, który stanowi jakby cień tego pierwszego i to do mnie jak najbardziej przemawia :D
    a z tym dystansem... czekam na Twój powrót :) jak ja przeżyję bez nowych mini-dzieł sztuki?:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. cóż tu dużo mówić - piękne!
    życzę szybkiego powrotu do formy :) i nie każ nam długo czekać na nowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się napatrzeć na te trójkąciki :) Iście iżyniersko-etniczne :)
    Hmmm....wiesz co mi chodzi po głowie?
    Były kółeczka, były trójkąciki....może pora na kwadraty? :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.