piątek, 10 lutego 2012

Wisior z agatem

Wielki wisior ... i niemałe wyzwanie :-) Wisior miał stanowić duży minerał z ozdobami ze srebra. I jest ... fasetowany agat w kolorze, dość trudno określić jakim, ale najbardziej zbliżonym do zielonego, o średnicy 5 cm. Najbardziej do tego kamienia pasowała mi taka właśnie oprawa ... zawieszka wypleciona ze srebrnego drutu, z mnóstwem zawijasów. Inspiracją do wykonania takiego wisiora są praca Joli Pietrzak, czyli Alabamy. Jola jest kolejną mistrzynią tej techniki ... a jej prace są dziełami sztuki :-)))



















Wisior jest wykonany na zamówienie ... Pani Agnieszko bardzo dziękuję :-)))

25 komentarzy:

  1. Agunia... zaniemówiłam... oniemiałam... z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agat jest cudowny, a oprawa- cymesik;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agat wielkiej urody ale oprawa cudnie misterna.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wisior! Na sam kamień chyba nie zwróciłabym uwagi, ale z tą oprawą jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  5. spaniałe są te Twoje zawijaski! nadają sens kamieniowi- super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dech zapiera--- cudny jest on !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamień jest przepiękny. Zdecydowanie moje kolory! I ta krawatka.. ach cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo!! przepiękny kamień, pięknie wyeksponowany krawatką :) pozazdrościć przyszłej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agniesiu!
    Obłędny! Podoba mi się mega, mega!

    Zdolniacha z Ciebie, ale to już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity, a wydawać by się mogło, że ciężko oprawić duży kamień (choć lekko pewnie nie było) wyszło cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochana w Twojej biżuterii jestem...Może lepiej byłoby dla mnie nie zaglądać tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolorystyka kamienia. Lubię agaty we wszelkich formach, kamień skromny ale bardzo energetyczny i efektowny. Dożo kiedyś poczytałam o dopasowaniu kamienia do swojego pola magnetycznego. Nie na darmo ludzie przecież noszą bursztyny (choć to żywica)i inne dodatki.Ciekawą zawieszkę zrobiłaś. Jestem w trakcie kartkowania Twojego bloga i znalazłam wiele ciekawych rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo okazały :) wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszka dziekuje za kolejne przemile odwiedziny, sliczne prace, chyle czola i pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, prześliczny, cudowny! :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna oprawa! Agat u mnie wyświetla się na brązowo-niebiesko, więc chyba nie będę się o nim wypowiadać;) Ale oprawa... no po prostu brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje prace to też dzieła sztuki ,nie mam wątpliwości:) przepiękne:) a kolor-może tęcza ma tu swój początek???

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci wyszedł ten element ze srebra - wisior jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. do tego dużego kamienia jak najbardziej pasuje taki zawijaskowy element ze srebra! piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wisior rewelacja, agat zachwycający:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem jak za pomocą małego srebrnego elementu można zdziałać takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniałe cudeńka. cieszę się że odkryłam to miejsce

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.