wtorek, 14 lutego 2012

Wyniki candy :-)

Na początek chciałabym serdecznie podziękować za udział w moim Walentynkowym Candy. Ilość chętnych do zabawy przerosła moje najśmielsze oczekiwania! Odwiedziło nie tak wiele osób ... i tak wiele miłych komentarzy zostawiliście :-) Starałam się odwiedzić każdego z Was  (choć to wcale nie było proste) i miałam okazję zobaczyć tak wiele pięknych rzeczy, które tworzycie :-) Zyskałam tak wielu nowych obserwatorów ... witajcie!!!

A teraz do konkretów ... w zabawie wzięło udział 269 osób (8 komentarzy było podwójnych). Przygotowałam karteczki ... i w obecności mojej niezastąpionej asystentki, która oczywiście czuwała nad właściwym przebiegiem losowania ... 


... wylosowana osoba to:



  serdecznie gratuluję
 i bardzo proszę o kontakt na e-maila: agnieszka.czerkas@gmail.com

Wszystkim, życzę dużo miłości ... nie tylko w Walentynki, ale każdego dnia :-)))
Bardzo Wam dziękuję za zabawę i ściskam cieplutko...

35 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. :-) I pozwalam sobie trochę pozazdrościć... . :-)) Agnieszko, a Tobie dziękuję za zorganizowanie candy i życzę Ci dużo miłości w Walentine's Day i nie tylko. :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! szkoda szkoda tylko pozazdrościć;), a w ten Dzień Walentynkowy serduszko dla każdego !! dużo miłości!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ogromne:)
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Trilli! I po cichutku zazdroszczę... ;)
    Dziękuję za wspaniałe emocje, a z okazji Walentynek życzę wiele miłości i radości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Uli, należało się

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zwyciężczyni!
    dziękuję za zabawę i adrenalinę :)
    no i troszkę zazdroszczę, no.... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaczę buuuuuuuu, ale następnym:)buziaki za zabawę i gartuluję Uli.
    dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. no cóż - nie można miec wszystkiego - trzeba mieć coś do marzeń!
    Gratulacje dla Trilli, a Tobie Aguś wszytkiego naj w ten serduszkowy dzień!
    całuchy

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę;-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i zazdroszczę tego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje !!!
    Urocza asystentka :-)
    dziękuję za zabawę, pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje (odrobinę zazdrosne - czemu nie ja? :) )!

    I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluj i dziękuję za zabawę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Asystentka słodziutka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej :)
    I dziękuję Agnieszko za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ja szczęściara jestem!!! Nie wierzę!!! No nie wierzę!!!
    Dziękuję :) Dziękuję :) Cieszę się jak wariat bo to było moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyni A Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za przesympatyczną zabawę:)
    Trilli, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję< ale... kto nie ma szczęścia w candy, ma szczęście w MIŁOŚCI :)))
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zabrakło mi trochę szczęścia ale dziękuje za zabawę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :D fajny piesio :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Asystentka źle czuwała, bo mnie nie wylosowano. Idę się rozpłakać :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję szczęściarze i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Łezkę ocieram... Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę;)
    Asystentka mnie zachwyca, śliczna;) Miałam kiedyś wersję maxi, rudaska collie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Trilli gratuluję, a jednocześnie ubolewam że nie padło na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trilli - gratluję!! Oj masz dziewczyno szczęście :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ja się cieszę, że nagroda trafia do Uli :D Gratulacje dla niej :)
    Tobie Aguś wielkie dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję zwyciężczyni.
    Piesek jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.