poniedziałek, 6 lutego 2012

Zaległości

Jakiś czas temu powstały dwie czarne makramowe bransoletki, czarne z dodatkiem w kolorze srebra.
Pierwsza wykonana została na zamówienie dla mojej znajomej
 Druga była prezentem dla Ewy

Muszę koniecznie jeszcze pokazać Wam co powstało z frywolitkowych serduszek, które dostałam od agagbu (wspominałam o nich TU). Każde serduszko dostało kółeczko i zapięcie ... i powstały takie malutkie charmsy :-) A żeby było fajniej, każdy charmsik otrzymał malutką walentynkową kopertę. Tak samo serduszkowe naszyjniczki zostały zapakowane w walentynkowe koperty ... i wszystko powędrowało na kiermasz :-)


Pragnę donieść, że Kiermasz Walentynkowy w szkole rozpoczął się w piątek i duża część naszych walentynek i serduszek została już sprzedana :-)))

Jeszcze jedna zaległość ... w zeszłym tygodniu Ystin zaprosiła mnie do zabawy kosmetyczne "must have".
Mam wymienić 5 kosmetycznych rzeczy, bez których nie mogę się obyć. Otóż:
1. krem do rąk - mam kilka tubek w różnych miejscach, moje ręce nie lubią zimna i detergentów ... więc obecnie ciężki czas nam nastał :-)
2. pomadka ochronna - sporo czasu spędzam na spacerach z psiakiem, więc taka ochrona (zwłaszcza w chłodne dni) jest niezbędna :-)
3. krem pod oczy - mogę nie smarować się kremem do twarzy (zwłaszcza, że mam dość tłustą skórę), ale specyfik pod oczy mieć muszę :-)
4. maseczka nawilżająca - tłusta skóra (wbrew pozorom) też wymaga dość intensywnego nawilżania :-)
5. kosmetyki kolorowe -  cienie (srebrny i granatowy) i czarny tusz do rzęs (mimo dość jasnej cery, natura obdarzyła mnie rzęsami w takim właśnie kolorze).

Teraz powinnam wytypować 5 kolejnych blogów ... ale chyba duża część z Was już się w to bawiła :-)

15 komentarzy:

  1. bransoletki są powalające a serduszka słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeeeee, jest i mooooja :D choć obie świetne to jedną lubię szczególnie :)
    a upominki walentynkowe oraz ich kopertki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję :-) Mam nadzieję, że bransoletka się przydaje i dobrze nosi :-)

      Usuń
  3. U Ciebie znów cuda...:) słyszałam, że będziesz rysować portret Olgusi:) już się nie mogę doczekać:) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko... dziękuję! Nooooo ... będzie następny portrecik :-) Uściski!

      Usuń
  4. Bransoletki są przecudowne. Chociaż moje i tak są najpiękniejsze na świecie :)
    Wiedziałam, że karteczki rozejdą się w szybkim tempie.

    A jeśli chodzi o kolczyki malotki - mówiłam jak najbardziej serio. Zakochałam się w nich i koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu ... jesteś kochana! No to wysyłam Ci te kolczyki :-))))

      Usuń
  5. Moim zdaniem ten kiermasz tylko dzięki Waszym dziełom istnieje (no powiedz, ze tak nie jest?macie najpiękniejsze wytwory???na 100%)
    Charmsy z serduszek sa świetne, opakowania też.
    Na a bransoletki - klasyka!
    całuski
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś ... Ty też jesteś kochana!!! Nasze walentynki stanowią ... chyba dużą część :-)))

      Usuń
  6. bransoletki takie skromne, a zarazem eleganckie, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki sliczne, a pomysł na serduszka wyśmienity

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tymi serduszkami.... bransoletki śliczne, szczególnie przypadła mi do gustu druga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Agnieszko, wszystkie Twoje prace strasznie mi się podobają. Piękne i starannie wykonane:))Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletki cudowne! Wiem coś o tym :)
    A te szydełkowe cuda przerobiłaś na bardzo fajne charmsy :)
    Oj będzie pobyt na kiermaszu - będzie!
    A do tego te dobre serce :*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne bransoletki i zapraszam do mnie na konkurs http://sendi21.blogspot.com/2012/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.