poniedziałek, 9 stycznia 2012

Walentynkowe Candy

Kilka razy  wspominałam o Walentynkach ... tak przy okazji kartek walentynkowych :-) I tak przyszło mi do głowy, że można to święto wykorzystać ... i ogłaszam Walentynkowe Candy u Agnieszki !!!
Do wygrania, jak to przystało na Walentynki - serce, tzn. wisior w kształcie serca wykonany techniką wire wrapping z maleńkimi oponami kwarcu pomarańczowego. Wisior wykonany jest ze srebra próby 930 i 999, oksydowany i polerowany. Wielkość (jak na mnie ogromny)- długość z zawieszką 55mm, szerokość 42mm.


Warunki zabawy takie jak zwykle:
1. komentarz pod postem
2. na blogu banerek na pasku bocznym z aktywnym linkiem (banerek powyżej)
3. jeśli nie masz bloga podaj adres e-mail (zastrzegam sobie wysyłkę na terenie naszego kraju)
4. miło mi będzie jak przyłączysz się do obserwatorów mojego bloga (choć nie jest to warunek konieczny)
5. candy trwać będzie do 13 lutego 2012 r. do godziny 24.00
6. wyniki losowanie podam 14 lutego 2012 r. ... czyli w Walentynki :-)

Czy znajdzie się ktoś chętny na takiego cukierasa?










































































































Inspiracją do wykonania tego wisiora były podobne prace pani Anety Drohomireckiej, która tworzy jako Poppy. Pani Aneta jest mistrzynią techniki wire wrapping ... jej prace są małymi dziełami sztuki!  Zachęcam do obejrzenia, bo naprawdę warto ... :-) Oczywiście zapytałam czy mogę wykorzystać taki motyw w mojej pracy ... Pani Aneto, bardzo dziękuję :-)

276 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie cukierasy i miło, że staję po nie w kolejce jako pierwsza:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne serducho!!! Bardzo mi sie podoba więc ustawiam sie jako druga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny! Perfekcyjnie wykonany! Po takie cukierasy nie można nie stanąć! Więc się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no jakże by można było nie stanąć do walki o łut szczęścia w losowaniu tego pięknego serducha???
    Ja staję, bo bardzo bym chciała takie ogromne(jak na Ciebie, Aguś) serce ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny i jakże misternie wykonany.
    Z wielką przyjemnością zapisuję się na candy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za pytanie! Pewnie zabraknie miejsca na blogu dla chętnych;) I jeszcze z kwarcem i taki misterny... Chciałabym bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Jak wszystko co tutaj oglądałam do tej pory :) Staję w kolejce z radością :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się obiema rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie.... prorokuję że szanse będą marne na wygranie... ale próbuję!
    Wisior jest cudowny, wspaniały...równiutki, pomysłowy, przemyślany - ukojenie dla moich splątanych myśli ;)
    Zapisuję się także :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutki... ustawiam się w kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serce tak cudne,że każdy chciały takie mieć.Tyle pracy i tyle pozytywnych wibracji z niego bije:)bedzie na pewno przyszłej właścicielce przynosić szczęście:)może mnie?
    dopisuję się i marzę:D
    dorcia
    dorcia48@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja ustawiam się do kolejki;)

    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wisior jest wprost cudowny, zresztą uwielbiam wire wrapping, a zwłaszcza w takim wykonaniu :) Więc z chęcią się zapisuję... Nie żebym była przesądna, ale ciekawe czy 13 tym razem okaże się szczęśliwa :P

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się przyłączam do losowanki, podziwiam i obserwuję.
    Zapraszam na moje candy: http://maryanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudne te serducho! zapisuje sie po cukierasa i dolaczam do obserwatorow bo widze, ze cudenka tworzysz :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, powiem tylko jedno słowo - PIĘKNY...
    Zabawa trwa dopiero od wczoraj, a tu juz 15 chętnych, co to dopiero będzie za miesiąc! Ale i tak staję w ogonku, bo może akurak;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne serduszko - ustawiam się po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyłączę się do kolejki w nadziei na ten rarytas: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny jest, także bardzo chętnie się zapisuję i dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysłowe serducho, chętnie zatem dołaczę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny wisior:)
    chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne serduszko :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe serducho, chętnie się na nie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem i ja, serduszko śliczne i chętnie bym takie nosiła. :) baner już jest na moim blogu.
    Pozdrawiam
    yaollinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest przepiękny - uwielbiam wszystko "serduszkowe". Zapisuję się i zapraszam do mnie na książkowo-kosmetyczne rozdanie :)
    pesymistka13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez jestem ! Serducho bardzo ciekawe plastycznie !
    Pozdrawiam cieplo !

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się:)
    http://martyna-art.blogspot.com/
    martyna.art@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Jako wielbicielka serduszek, nie mogę przejść obojętnie:)
    http://jolinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny! zgłaszam sie i ja :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aga oczywiście i ja się zgłaszam na tak wspaniałego cukierasa:)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny wisiorek ;) bardzo mi się spodobał więc i ja staje w kolejce ;) pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna praca!
    Z wielką ochotą zgłoszę się po takie cudo!
    :)

    Pozdrawiam
    elima-elima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny, po prostu cudny staję w kolejce bez dwóch zdań.Już teraz widać, że konkurencja będzie spora oby mi szczęście dopisało :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://pracownia-maximy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
    Informacja o candy w podstronie moje bloga "Candy i konkursy"
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny :) Staję w kolejce i mam nadzieję że mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopisuję się i ja. A prace Poppy są faktycznie inspirujące, uwielbiam i oglądam od początku. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O rany! Ten wisior jest cudowny. Gdybym wygrała, skakałabym z radości do samego sufitu. W ogóle ta technika wire wrapping jest niesamowita. Gratuluję ogromnych zdolności, zamieszczam banerek i dołączam do obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. jej jaki on piekny! spróbuje szczescia ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczny wisiorek.. Już mi się zamarzył więc staję w kolejce i czekam z niecierpliwością na walentynki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj jaka kolejka zapisuję się i ja :) bo mi szczęście ucieknie :P
    Banerek zamieszczę wieczorkiem :)
    Miłego :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne to serducho! Cudeńko.
    Bannerek nt. candy na moim blogu codziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie mogłam przejść objętnie obok takiego cuda...ustawiam sie więc w kolejce.Robisz piekne rzeczy -powiększam grono obserwatorów,bedę zaglądać cześciej.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie staje do kolejki :)

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne misternie wykonane serduszko z przyjemnościa powiększę grono chętnych w Twoim Candy

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. zawsze marzyłam o wisiorkowym serduchu a to jest piekne
    ustawie się i poczekam

    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wire wrapping jest niesamowity, próbowałam swoich sił ale wychodziło mi tak... hm ... ubogo :) dlatego zgłaszam się, chętnie serduszko przygarnę :) przy okazji zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jakie to piękne! oczywiście zgłaszam swoją CANDYdaturę ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Grzecznie staję w kolejce po to cudo i zapraszam na swoje cukieraski ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakim cudem jeszcze mnie tu nie ma?? Ustawiam się, a jakże! Żeby się udało, żeby się udało...

    OdpowiedzUsuń
  51. Podziwiam Twoje prace od dawna, więc nie mogłabym przejść obojętnie obok Twojego candy :)

    Dziękuję za udział w moim!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojej przepiękne jest to serducho!!;) Chętnie się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniałe candy:)
    Chętnie się zapisuję!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy znajdzie się ktoś chętny?! Po takie cudo to się pół światu zapisze:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ależ miałabym ochotę na wygranie tego cukierasa.Cudo prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne serce :)
    Chętnie się dołączam do zabawy i przy okazji zapraszam do mnie na Candy powitalne :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  57. Marta
    Witamprześliczne serduszko .Sporo nas tu ale grzecznie staję w kolejeczce:) Pozdrawiam milusio Przekierowałam gdzie trzeba
    www.haftkomputerowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  59. Ach, jakie to jest piękne! Twoje serduszko też jest prawdziwym dziełem sztuki, podziwiam Twój talent! Zapisuję się, oczywiście, któż by nie chciał mieć takiego cacka?! Serdecznie pozdrawiam!
    zajaczkowy.blogspot.com (zapraszam!)

    OdpowiedzUsuń
  60. boże jaka piękność... to serduszko jest prześliczne, oczywiście ustawiam się w kolejce po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo długa kolejka,ja również udostępniam i zapisuję się na te cudne serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  62. biżuterię Poppy znam i od bardzo dawna podglądam, ale nie myślałam, że komuś uda się stworzyć coś tak podobnego :) pięknie Ci wyszło! oczywiście zapisuję się do zabawy :)
    pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  63. zapisuje się i ja :)
    Candy cudne. Mam nadzieję że w końcu się uda, bo gdzieś nie mam szczęścia.
    Oczywiście zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny wisior - wspaniała staranność wykonania i dbałość o szczegóły :) Z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  65. wisior jest cudowny, u Poppy też go podziwiałam, moim marzeniem jest zrobić kiedyś taki.... póki co, chciałabym go wygrać:)))

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja również ustawiam się w kolejce po to cudo! Pozdrawiam Asia :) asiolek152@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Serduszko jest piękne! Ustawiam się w kolejce i marzę o wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękny! Podziwiam..;)
    zapisuję się, może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Przecudny... ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Cuuudowny. Chciałabym, chciała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Agnieszko, piękna rzecz....
    Chcialabym takie cudo:))
    Ela eg@kki.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Urocze :-))) Zapisuję się
    Ania anna_giuffrida@orange.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Walentynek nie obchodzę, ale nie darowałabym sobie gdybym nie stanęła w kolejce do takiego wisiorka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zachwycające serduszko! Zapisuję się i liczę na ogromne szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  75. To i ja sprobuje szczescia!! Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  76. Serducho piękne i zrobione w technice którą uwielbiam, ale chyba nigdy nie opanuję jej tajników wiec nie mogę przepościć takiej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  77. mmm, serducho jest naprawdę piekne. bardzo kobiece. chętnie bym je przygranęła :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczny wisior! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ale on jest piękny! Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  80. Faktycznie wielkie :) A co mi tam, spróbuję
    senioritasss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepiękne... Oj bardzo bym chciała, żeby szczęście mi dopisało :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  83. Twoje prace mogłabym oglądać i podziwiać bez końca :) tym bardziej się zapisuję na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Serduszko jak marzenie, może będę mieć szczęście.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja tez, ja też:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. śliczne jest. chętnie wezmę udział w Twojej zabawie;)
    i zapraszam na cukierachy do mnie na bloga
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczne, chętnie wezmę udział :) i zapraszam na candy do mnie :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ach,piękne serduszko,więc się zapisuję ;)
    http://ulaihaft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Z przyjemnością wielką zapisuję się na serduszkowego cukieraska :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudowny wisior, więc także nieśmiało się zgłaszam i czekam na wyniki :)))

    OdpowiedzUsuń
  91. Serce jest po prostu przepiękne:D Och żeby Walentynki były łaskawe dla mnie...;D

    OdpowiedzUsuń
  92. serducho jest cudne, więc i ja się przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Serduszko jest prześliczne!! Aż ślinka cieknie na takie cudo :) Chętnie ustawię się po nie w kolejce :)

    Dziękuję za udział w mojej zabawie :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  94. Przepiękny cukierasek.
    Chętnie się ustawię w kolejce.
    Zapraszam również do siebie na candy :)
    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękny wisior :) Zgłaszam się :)http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/ Banerek już na moim blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Przepiękne ! Niestety nigdy nic nie wygrałam, ale warto próbować !
    Ustawiam się w kolejce ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  97. Przepiękne serducho.. Technika wire wrapping jest poza moimi umiejętnościami, podziwiam od zawsze, biję pokołony każdemu, kto umie - jak mogłabym przejść obojętnie obok możliwości wylosowania takiego cuda?? :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudne cudeńko, niesamowite wręcz, grzechem byłoby nie stanąć w kolejce po nie. Więc i ja się zapisuję, może mi się poszczęści:)
    pozdrawiam i zapraszam także na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Niesamowite jak można coś tak pięknego zrobić.
    Nieśmiało ale pierwszy raz przyłączam się do takiej zabawy ,ponieważ dopiero zaczynam blogowanie .Oczywiście zostaję członkiem tego bloga i zapraszam do oceny mojego .zamieszczam też baner na moim blogu i proszę o to samo.
    Może się uda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Staję w tej kolejce chociaż szanse na wygraną są bardzo małe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  101. śliczne jak zawsze mi sie podoba dlatego z przyjemnością ustawiam sie w kolejce :)
    www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Ustawiam się jako 107 chętny :D
    Zakochałam się w serduszku!! :))
    pozdrawiam!
    http://agnesowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. cukieras przepiękny, nie można przejść obok niego obojętnie, więc się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  104. Cudowne serducho :) Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Przepiękne serduszko !!!
    Urzekło mnie, ale pomyślałam, że nie mam szans w tym tłumie chętnych i....poszłam.
    Jednak po kilku dniach wróciłam i ustawiam się w kolejce :)
    Trzeba spróbować ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Takiego serca nie można sobie odmówić. Zapisuję się na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  107. wisiorek jest p r z e c u d o w n y !
    ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością wyczekuję losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Chętnie zapiszę się i zaobserwuję Twój blog, bo piękne rzeczy robisz i bardzo bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  109. Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Witam, chętnie się zapiszę,
    Obserwuję Twój blog i info o candy u mnie jest w poście z dziś

    OdpowiedzUsuń
  111. cudowne, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mam problem z dodaniem banera na swoim blogu, nie wychodzi mi to.

      Usuń
  112. z miłą chęcią się przyłączę:)
    maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Ale cudne !!! Zrobione z pasją !!! Az czuje ,ze kurs jubilerstwa mnie wzywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. oooo jakie piękne :] jak tu nie wziąść udziału w candy :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  115. strasznie długa kolejka ale nic dziwnego po takie cacko
    uwielbiam wrapki więc staję w kolejce
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  116. Piękny cukierasek. Chętnie się pobawię z Wami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  117. konkurencja bardzo duża ale i ja mam ochotę na takiego słodycza, jest śliczny i zapraszam do siebie http://madeinbellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. 125 to świetna liczba! Chętnie sięgnę po to cudne serce!

    OdpowiedzUsuń
  119. Bardzo ładne, zapisuje się z ochotą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się jak najbardziej do takiego cuda.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  121. przepiekny, z checiá sie zapisuje.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Chętnie się zapisuję:)
    http://soutache-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Cudo! I ja się dopisuję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja !!
      Piękny wisior, nie odpuszczę !

      Zapraszam na CANDY do mnie - http://lafraise87.blogspot.com/

      Usuń
  125. Genialne! kunsztowne, aż brak mi słów. Chętnie się nim zaopkieuję

    OdpowiedzUsuń
  126. Chętnie zapiszę się po takie cudo;)
    po prostu piękne:D
    e-mail: maa_gdaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Nic nowego i odkrywczego raczej nie napiszę, bo mam takie zdanie jak inni - cudowny wisior!
    Grzecznie ustawiam się w kolejce ;)

    inny-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Zakochałam się..... staje w kolejce i cichutko licze na szczęście w losowaniu. Info w pasku bocznym bloga.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. piekne ;) i ja się z chęcią zapisuje ;)

    Pozdrawiam serdecznie;)
    http://kratbizuteryjnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Cukieras przepiękny... Pożądam ogromnie.... :) Pozdrawiam serdecznie i zazdroszczę umiejętności... :) agnesew(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Serduszko prześliczne więc z przyjemnością staję w kolejce:)pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  132. Wcale się nie dziwię że taka długa kolejka - serduszko - CUDNE

    OdpowiedzUsuń
  133. Przepiękny!!! Staję w kolejcę marząc o szczęściu ;)
    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Wooooow, ale długa lista - wcale się nie dziwię, bo nagroda przecudna:) więć przystępuję do zabawy:)
    pozdrawiam,
    http://koralikoweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. I ja również się zapisuję... Serduszko jest przepiękne.
    monia0083.blox.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  136. Kolejka ogromniasta, ale nic dziwnego, bo serduszko jest przecudne. zapisuję się więc i ja i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako xkeylimex
    Mail: kaylime@onet.pl
    Małe info na moim blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  138. Piekny!!! zapisuje się i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  139. śliczne ;) z przyjemnością bym to nosiła :)
    zgłaszam się - 31karolina.z@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Piękne :) Oczywiście zgłaszam się, nie można przepuścić takiej okazji ;)
    wiki25-96@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Piękny wisior, więc z ogromną przyjemnością się ustawie:)

    OdpowiedzUsuń
  142. Przecudne serce!!! Przepięknie wykonane!! Bez dwóch zdań trzeba spróbować swoich sił w tej kolejeczce:))))
    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  143. Piękny wisior :)
    Zapisuję się i ja.
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  144. i ja i ja:))) zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  145. chociaż wiem ze nie mam szans ale pochwalic musze koniecznie to cudo miec taki wisiorek

    OdpowiedzUsuń
  146. Cudowne serduszko. sylel@tlen.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Może tym razem się uda? :)
    pozdrawiam i gratuluje umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  148. oh.. jak najbardziej i ja! Przepiękny. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  149. Uwielbiam prace Poppy, najpierw myślałam że to może jej candy ;)) Twoje serduszko jest absolutnie przepiękne, więc spróbuję swoich sił, mimo że kolejka trochę odstrasza... ;D

    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Cudny wisiorek. Zapisuję się . Nie mam bloga. Pozdrawiam Ilona ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Piękny wisiorek :D Zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  152. Od dawna jako obserwator podziwiam Twoje prace - nie przepuszczę okazji, żeby stać się posiadaczką jednej z nich. Banner zamieszczam u siebie i licze na dużo szczęścia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. Podziwiam piękne prace, będę tu zaglądać,a póki co to stoję w długiej kolejce
    tmacek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Hi! I love the things you do, especially yours wonderful drawings you uploaded! From Spain you have a follower!


    I would like to participate in your wonderful drawing
    Nick follower: annita---05
    My Mail: annita---05@hotmail.com
    My Blog: http://pequenaxoaninha.blogspot.com/

    A Kiss

    OdpowiedzUsuń
  155. I ja spróbuję! Takie piękne serduszko!
    http://www.supelkologia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. witaj. pooglądałam Twoje prace i jestem pod wrażeniem Twojego talentu, zwłaszcza rysunków.
    z przyjemnością ustawię się w kolejce po serduszko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  157. Ja też się zapiszę :)
    e-mail: olaxp@onet.eu
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  158. Ludzie ile ludzi:)
    Ale co się dziwić?
    Cudo wyszło z Twoich łapek.
    Z radością dołączyłam do Twoich obserwatorów.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  159. Cudeńko! Ja na razie działam na polu szydełkowo-drutowym, ale może kiedyś...
    Banerek umieszczony. Z chęcią dołączyłam do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Chciałabym, chciała...
    A tu tyle chętnych:( taka konkurencja :(

    OdpowiedzUsuń
  161. Serduszko cudne.I ja też bym je chciała więc się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  162. Cudowna zawieszka :)
    Z przyjemnością bym się nią zaopiekowała :D

    OdpowiedzUsuń
  163. prześliczny wisior! chętnych ogrom, ale i jak ustawiam się w kolejkę :)
    http://siostrostwor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Dla takiego cukieraska zawsze warto stanąć w kolejce :)
    Wisiorek jest prześliczny, więc nie dziwi mnie ta kolejka ale może uśmiechnie się do mnie szczęście...
    Pozdrawiam
    martapezik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. chętnie stanę w tej dłuuuuuuuuugiej kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  166. Piękne serduszko.Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  167. Przepiękna zawieszka! Ja chce, ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  168. cudne! i ja się podłącze:)
    pozdrawiam
    **********
    http://frog-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  169. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  170. Super serduszko przydałoby się mojej Ukochanej;)
    e-mail:timothy_flyte@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Wisiorek jest piękny! Spróbuję o niego zagrać. :) Pozdrawiam! Renia

    OdpowiedzUsuń
  172. Śliczne serduszko. Może mi się poszczęści...
    http://bella-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  173. wisior jest uroczy :) również się podpisuję :)
    Emily

    OdpowiedzUsuń
  174. Witam. Serduszko jest bardzo oryginalne i pomysłowe. Zatem przyłączam się do losowania;)
    E-mail: migotka777@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  175. Przepiękny, już o nim marzę ale widać że marzących jest więcej. No nic może się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  176. Zachwyciłam się tym wisiorkiem - gratuluję talentu.
    www.rozowyklebuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  177. Piszę się na to cudo. :)
    podzielsieswoimsercem.blogspot.com
    lonia-jedryczka11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. Serduszko jest rewelacyjne. Dopiszę się nie tylko do candy, ale i do stałego podziwiania twoich prac

    OdpowiedzUsuń
  179. Witam!
    I ja sie zgłaszam(irieger@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. Stoję grzecznie w kolejce i ciepło pozdrawiam z Krakowa!Nie ma to jak solidarność lokalna:)
    zapraszam do mnie - www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  181. Czy znajdzie się chętny??!! Oj! Samotny to on na pewno nie zostanie. Ustawiam się więc do kolejki, bo może do mnie uśmiechnie się los i to ja przygarnę tego "cukieraska". Pozdrawiam serdecznie kryniac@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. Serduszko strasznie śliczne, zapisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  183. I ja się zapiszę
    http://sendi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  184. Piękne serduszka. Nigdzie takiego nie znajde:) Zgłaszam sie:)

    OdpowiedzUsuń
  185. Wspaniały walentylkowy motyw, ustawiam się w kolejce, Asia - nel@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  186. właśnie trafiłam na Twój blog (wcześniej nie był widoczny przy opisie profilu)... no i muszę przyznać, że jestem pod niesamowitym wrażeniem, tego jaką piękną biżuterię tworzysz!!! z pewnością będę częstym gościem tutaj :)
    no i ustawiam się w tej mega długiej kolejce po serduszko - jest piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  187. Serduszko przepiękne;-)nie mogę przegapic takiej okazji, więc ustawiam się po nie w kolejce;-)Jagoda- jagoda.kudelska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  188. Przepiękne serduszko, przepiękny wisior i ...piękna kolejka po niego;) Może mi się poszczęści:))Pozdrawiam i pooglądam jeszcze sobie inne Twoje śliczności, zdolna z Ciebie kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  189. Wisior jest przepiękny, więc czym prędzej zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  190. Serduszko, marzenie;-0
    Tez się zapiszę!

    OdpowiedzUsuń
  191. Zgłaszam się
    Bannerek: http://zusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.